Kuidas testime

Töövahenditena kasutame peamiselt trenazööri ja kaamerat, mis salvestab Sinu jalgade liikumise jooksulindil. Neile, kellel trenazööril liikumine vastumeelne, leiame teised viisid liikumise jälgimiseks.

Testimise ja uuringu võib tavaliselt jagada 3 etappi.
I etapp: Vestlus teie treeningute iseärasuste, vigastuste ajaloo jm olulise väljaselgitamiseks. Visuaalse ülevaatusega selgitame välja, milliste eripäradega on sinu jalad.
II etapp: läbime jooksulindil liikudes liikumistesti, et selgitada välja sinu eripärad just jooksmisel. Selle alusel saame juba öelda millist tüüpi jooksujalatseid proovimise järjekorda võtta.
III etapp: lähtuvalt tagasisidest erinevate jalatsitega liikumisel proovime erinevate tootjate jooksujalatseid, jookseme nendega ning leiame lõpuks Sulle sobivaima.

imgp3476Kogu testi ajal saame ka vestelda, et selgitada teie liikumisharjumusi, olulisemate vigastuste ajalugu, teie treeningute eesmärke ning kõiki võimalikke eripärasid, mis mõjutavad teie liikumist tulevikus ning seega ka jalatsivalikuid. Valmistuge võimalikult palju tagasisidet andma.

Saate jalga panna ning joosta erinevate jalatsipaaridega, et saaksite ise tunnetada nende erinevusi mugavuses, pehmuses, liikuvuses, suuruses jne.

Testimine kestab hinnanguliselt ligikaudu 30-40 minutit, lisaks siis vestlus teie jooksueelistuste ja muude vajalike detailide selgitamiseks. Arvestada tuleks kokku ca 1 tunnise ajakuluga.

 Tund testimist ning nõustamist maksab 25 EUR. Kui leiad, et soovid jooksujalatsid osta meilt kohe kaasa, on testimine tasuta.

Testile tulijal palume kaasa võtta:

– Jooksusokid, millega sa tavaliselt treenid,

– Võimalusel ka liibuvad püksid ning jooksusärk (vajadusel saab neid soetada ka kohapealt). Lehvivate pükste-seelikute varjust ei saa me hinnata teie kehaasendit liikumisel;

– Seni kasutuses olnud jooksutossud või ka kõnnijalanõud, et hinnata kuidas teie jalats senises koostöös käitunud on (kui algavatel harrastajatel neid ei ole, pole ka katki midagi);

– Hea tuju.

Kohtumiseni!